Kečupová mračna- recenze

Ahoj, vítám Vás po delší době u nové recenze na knihu Kečupová mračna.
Předem bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Slovart za recenzní výtisk této knihy.
                    Autor: Annabel Pitcherová
                    Nakladatelství: Slovart
                    Romantický příběh psaný v dopisech
                                                                          Mé hodnocení: 90%

Patnáctiletá Zoe tráví noci neobvyklým způsobem: v zahradní kůlně píše dopisy Stuartu Harrisovi, usvědčenému vrahovi odsouzenému k trestu smrti, toho času v texaské věznici. Je přesvědčená, že jen on může pochopit její neobvyklý příběh. O jejím tajemství nemá nikdo v okolí ani zdání, přesto se rozhodla svěřit ho papíru, v naději, že tak odčiní své chyby

Vlastní hodnocení:
Znáte ten pocit, když knížka, která ze začátku nevypadala vůbec skvěle, vás naprosto dostala? Já ano, ale opravdu mne překvapuje, že se to týká i této knihy. Přísahám, že jsem ještě před pár hodinami našla chyby, které na této knížce byli špatně. Třeba že je psaná formou dopisů, jenže ke konci Vám až dojde, že kdyby to bylo napsáno normálně, jako celý příběh, neuvědomili by jste si tolik věcí, které právě díky této "chybě". Příběh byl velmi zajímavý, jinak to ani napsat nemůžu. Knihu jsem právě dočetla, takže mám vše v živé paměti. Myslela jsem si, že je kniha strašně předvídatelná díky všem spoilerům, které nám autorka nabídla, ovšem ke konci bylo vše úplně jinak! Nečekala jsem to, abych byla upřímná, dojala mne a i ta slza ukápla. Pár postav mi tam občas dost lezlo na nervy a mrzí mne, že se autorka nedokázala více rozepsat s postavami jako celkově, ať už vzhled či vlastnosti. Ani nedokážu popsat pocity, které z této knihy mám. Strašně mne mrzí, jak skončil konec, tak zvláštně uzavřeno neuzavřeně. Chci moc poděkovat nakladatelství Slovart za tento recenzní výtisk a zároveň se omluvit, že tato recenze vyšla až po takové dlouhé době. Jak už jsem psala, nedokázala jsem se tuto knihu donutit přečíst dříve. Jsem moc ráda, že ji mužů mít ve své knihovně. Jak už jsem psala, před pár hodinami bych ji dala asi 65%, ale po dočtení jí dávám 90% protože se mi opravdu líbila a už teď je mi líto, že příběh skončil a musím se s ním rozloučit.

"Roztáhni křídla a leť"