Ahoj, vítám Vás všechny u nové recenze na knihu Modrá jako safír, která patří do trilogie Drahokamy.

Další díly: Modrá jako safír, Zelená jako smaragd
Autor: Kerstin Gier
Nakladatelství: CooBoo
Především romantika s cestováním v čase
Mé hodnocení: 80%

Obsah z knihy:
Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet (A ani jedno není vůbec snadné!). Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu. Jinak z toho, že láska nezná čas, nezbude vůbec nic!
(databazeknih.cz)

Mé hodnocení:
Jako u každé recenze budu naprosto upřímná, tato kniha má plno skvělých částí plné romantiky, vtipu a nějak tak i napětí, ovšem převažuje část té opačné stránky, kdy mne kniha vůbec nebavila. To mne ovšem zklamalo. Nemůžeme od knihy očekávat nic velkého, ale i přesto tam bylo více romantiky, než v předchozím díle. Jak už asi víte, jsem ráda uvítala. Malé dějové období (týden) je sepsáno do dvou knih, tudíž byl každý den strašně detailně popsán, což pro mne moc není. Ano, mám ráda detaily, ale jen u knížek, které mne opravdu baví. Abych řekla pravdu, většinu popisných částí jsem jen rychle přeletěla a nepřemýšlela jsem nad tím. Kniha obsahovala plno zvratů, které jsem obvykle nečekala. Nebyla jsem si jistá, jestli mám chuť právě teď číst poslední díl, ale nakonec jsem se pro něj rozhodla. Děj skončil opravdu neuzavřeně a i přes to, že mne kniha úplně nezaujala, chci vědět, jak to skončí. Film byl opět průměrný, kniha je ve srovnání lepší.